Известие

Collapse
No announcement yet.

Акумулатор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Акумулатор

    Акумулатора като го карам не иска да се зареди повече от 12.12 волта и като стои една вечер пада на 11.56 и колата едвам пали на другия ден. За утечка не съм гледал но дори и да има утечка би трябвало като го карам да се зарежда като хората. Акумулатора е Гигават необслужваем 95 А/ч на 2 години.
    За смяна ли е вече?
    Алфа 166 2.4 JTD

  • #2
    Иди някъде, дето продават акумулатори да ти премерят с какво напрежение зарежда алтернатора, гъстотата на електролита, ако трябва да дозаредят на зарядно акумулатора и след това да го закачат на товарна вилка ... тогава ще си покаже дали е от него или проблема е в колата
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 hp.

    Comment


    • #3
      Има мъртва клетка.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        Има мъртва клетка.
        14.25 зарежда без товар на ниски обороти и аз предполагам че има мъртва клетка необслужваем е.
        В 13.50 спрях мерих беше пак 12.12 в 17 часа падна на 11.8.
        Алфа 166 2.4 JTD

        Comment


        • #5
          Ако е оловно- кисел сигурно има достъп до електролита. Ако има може да го премериш и да видиш дали има мъртва клетка..
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #6
            Как се мери?
            Алфа 166 2.4 JTD

            Comment


            • #7
              Купуваш си един тестер за електролита, струва 2-3 лева. Обикновено мъртвата клетка няма необходимата плътност.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                Ок в понеделник ще мерим ама той май сух тоест с гел.
                Алфа 166 2.4 JTD

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Росен Желев Покажи съобщение
                  Ок в понеделник ще мерим ама той май сух тоест с гел.
                  Ако е гел не става..
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    А иначе колко е нормалното напрежение на добре зараден акумулатор?

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                      А иначе колко е нормалното напрежение на добре зараден акумулатор?
                      Малко над 16 V.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Малко над 16 V.
                        Това не е ли множко ?
                        Fiat Punto 1.4GT 1996
                        Hyundai Tucson 2.0 2007
                        Renault Clio 1.5 2019

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                          Това не е ли множко ?
                          Напълно заредена клетка има напрежение 2,7 V и гъстота на електролита 1,28 при температура 20 гр.

                          Т.е - при сваляне от зарядното, напрежението трябва да е 16,2V. Като престои 2 - 3 часа без да се черпи ток от него, напрежението ще падне на 12,6 - 12,7V.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Напълно заредена клетка има напрежение 2,7 V и гъстота на електролита 1,28 при температура 20 гр.

                            Т.е - при сваляне от зарядното, напрежението трябва да е 16,2V. Като престои 2 - 3 часа без да се черпи ток от него, напрежението ще падне на 12,6 - 12,7V.
                            Така съм съгласен, защото не съм мерил нов напълно зареден, но масово читав ли е акумулатора на другия ден да речем след зареждане си е над 12.5, тръгнал ли е да мре е под тия волотове.
                            Fiat Punto 1.4GT 1996
                            Hyundai Tucson 2.0 2007
                            Renault Clio 1.5 2019

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                              Така съм съгласен, защото не съм мерил нов напълно зареден, но масово читав ли е акумулатора на другия ден да речем след зареждане си е над 12.5, тръгнал ли е да мре е под тия волотове.
                              Да, така е - то и при 2,7 V се отделя бурно газ, което не е добре, но това са условията за пълно зареждане. Тя и гъстотата няма как да достигне максималната си стойност при по-ниско напрежение.
                              Иначе на колата, 12,6V след престой си е ОК.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X